sobota, 6 lipca 2013

Żółta sałatka z wędzonym kurczakiem

To jest na słynna (wredna) żółta sałatka na którą chciałem już wcześniej dodać przepis, ale niestety nim dobiegłem po aparat to wszyściutko zeżarli. Dziś Moderatorka zrobiła ją na śniadania i to w takiej ilości, że zdążyłem zrobić zdjęcie. Robi się bardzo szybko, je się jeszcze szybciej + można zmodyfikować według swoich widzi-mi-się. Ja już na talerzu dodałem szczypte curry i było dobrrre. Następnym razem spróbuję dodać chilli + curry to na pewno doda pikanterii do tej delikatnej lekko słodkiej sałatki z akcentem 'wędzonym. A najlepiej jak Wy spróbujecie ją zrobić z curry i chilli i mi sie spucujecie w komentarzu jak wyszło ;))

Składniki :
-3 jajka na twardo
-5 grubych plastrów wędzonego sera (ja użyłem rolady ustrzyckiej, plastry grubości koło 4mm coby ładna kostka była)
-puszka kukurydzy
-puszka ananasa w kawałkach (nie cała, zjeść przy produkcji ze 2-3 łyżki, żeby sałatka nie była zbyt ananasowa)
-150g wędzonego fileta z kurczaka
-2 łyżki majonezu
-2 łyzki jogurtu
-szczypta soli
-szczypta pieprzu

Przygotowanie :
1) Jajka, kurczaka i ser pokroić w nie za duża kostkę. Ananasa i kukurydzę odcedzić.
2) Wymieszać składniki 'stałe' z majonezem i jogurtem. Doprawić solą i pieprzem.
3) Według uznania dodać więcej któregoś ze składników celem znalezienia "swojego smaku".
4) Jeść ze świeżym pieczywem i eksperymentować z przyprawami! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz