piątek, 2 sierpnia 2013

Deser z serkiem i ciastkami

Przepis dostałam od Kate Ka i postanowiłam zrobić kiedyś z Michałem. Delikatnie zmieniliśmy tylko jeśli chodzi o owoce :) Był naprawdę pyszniutki, poza tym wyszło jakieś 7 porcji, które i tak rozeszły się jak ciepłe bułeczki :)

                       Może i wygląda dość skomplikowanie, ale w rzeczywistości jest banalny!

Składniki:
-gruszka,
-granat,
-kiwi,
-serek mascarpone,
-biala czekolada,
-cukier waniliowy,
-cukier puder,
-'śnieżka'
-herbatniki czekoladowe i waniliowe,
-śmietana 10%

Ubiłam śmietanę z cukrem pudrem i cukrem waniliowym i odrobina 'śnieżki', potem dodałam mascarpone i znowu zmiksowałam. W tym czasie Michał z waniliowych i czkoladowych herbatników zrobił piasek i starł białą czekoladę. Potem razem pokroilismy gruszkę, kiwi w kostkę i wydłubaliśmy granata. No i na koniec najlepsze, czyli robienie warstw. U nas wyglądało to tak:
waniliowe herbatniki, czekoladowe herbatniki, wiórki czekoladowe, gruszka, serek, znowu herbatniki, wiórki, serek, wiórki, granat i kiwi, wiórki.
Ale oczywiście każdy może wymyslić swoją kompozycję :)

Smacznego ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz