piątek, 17 maja 2013

Nocny zapiekany camembert

Robione na szybko w nocy dla koleżanki której się dziwnie dzień potoczył i wylądowała u mnie bezdomna. Nie myslałem z początku o wstawianiu tu tego, ale osłuchałem się że dobre, najlepsze i do tego prewencyjnie zrobiłem zdjęcie, które mi się podoba to ten przepis ląduje tutaj. Może kiedyś komuś się przyda, a polecam bo pyszne i proste!

Składniki :
-1 ser camembert
-1 pomidor
-5 oliwek
-gruby plaster czerwonej cebuli
-szczypta ziół prowansalskich
-oliwa z oliwek
-sól morska / pieprz czarny
-kawałek rozmarynu (opcjonalnie)

Przygotowanie :
1) Na niewielkiej ilości oliwy z oliwek usmażyć ser camembert na patelni - około 3 minuty z każdej strony na średnim ogniu + trzeba uważać przy przekręcaniu żeby nie pękł a cały środe nie poleciał na patelnie. W tym samym czasie usmażyć plaster czerwonej cebuli oprószony solą i pieprzem.
2) Pomidory pokroić w kostkę, oliwki na kółka i ułożyć na talerzu zostawiając po środku miejsce dla sera. Posypać minimalnie ziołami prowansalskimi i polać niewielką ilością oliwy z oliwek.
3) Na środku ułożyć ser, posypać do ziołami prowansalskimi, przykryć cebulą a na wierch położyć kawałek rozmarynu. Jeść póki gorące - najlepiej z dobrym chlebem z masłem i solą, smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz