sobota, 11 maja 2013

Wędzony pstrąg w kremowym sosie z makaronem linguine



Znalazłem tę oto rybę w lodówce i szkoda mi było jeść na kanapkach więc porwałem się na zrobienie jakiegoś prostego makaronu, wyszedł całkiem przyjemny ale jeszcze wrócę do niego i dopracuję go do perfekcji ;)


Składniki :
-80g makaronu linguine
-1 filet z wędzonego pstrąga
-75 ml śmietanki 18%
-4 łyżki startego parmezanu (ja użyłem Dziugas'a)
-łyżeczka posiekanego rozmarynu
-1 ząbek czosnku
-5 pomidorków koktajlowych
-sól morska, pieprz czarny
-sok z cytryny (opcjonalnie)

Przygotowanie :
1) Wymieszać śmietankę, ser, rozmaryn oraz wyciśnięty czosnek. 

2) Makaron ugotować al dente w osolonej wodzie. Odcedzić (zostawiając 20-30ml wody z gotowania) i z powrotem przełożyć do garnka. Wlać sos i gotować mieszając aż trochę zgęstnieje (1-2 minuty).
3) Dodać "pokruszonego" pstrąga, pocięte pomidorki i doprawić do smaku solą i pieprzem. Opcjonalnie lekko pokropić sokiem z cytryny lub dodać swoje składniki według swojego widzi-mi-się, bo nie ma co się bać eksperymentować! Smacznego!


1 komentarz:

  1. oooo! Jak będziesz to dopracowywał to daj znać ;d
    o.m.

    OdpowiedzUsuń