środa, 25 września 2013

Mikrofalowe ciasto czekoladowe w minute!

Któregoś razu obiecałem Moderatorce jakiś ładny deser, a że słońce było to i piwo jakieś się znalazło i pamięc mnie zawiodła... Chwile przed jej przyjściem z pracy ogarnąłem, że nie mam deseru więc musiałem kombinować i przypomniałem sobie o tym... ;)




Składniki :
-1 duże jajko
-1/4 szklanki cukru
-szczypta soli
-2 łyżeczki kakao (niesłodzonego!)
-2 łyżki rozpuszczonego masła
-1 łyżka oleju
-kilka kropel aromatu waniliowego
-1 łyżka wiórków kokosowych
-2 łyżki posiekanych migdałów
-1 / 2 łyżeczki posiekanej grubo czekolady
-3 łyżki mleka
-1/4 szklanki mąki zmieszana z 1/4 łyżeczki proszku do pieczenia.

Przygotowanie :
Połącz pierwsze 7 składników i wymieszaj. Następnie kolejne 4 i wymieszaj stopniowo dodając mąkę z proszkiem do pieczenia. Gdy jest już dobrze wymieszane przelać do 2 filiżanek do kawy (ok. 1/3 wysokości) i wstawić na 45-55 sekund do mikrofalówki na pełną moc. Przystroić gałką lodów/bitą śmietaną i cukrem pudrem, podawać najlepiej gorące ;)









SMACZNEGO!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz