poniedziałek, 9 września 2013

Kurczak chrupiąco-perfekcyjny

Dałem przepis na najlepszą na świecie przyprawę do kurczaka, więc teraz daje przepis jak jej użyć.
O ile macie już przyprawę, a radzę ją mieć to zrobienie tego dania nie stanowi problemu, żadnego problemu.
Nie chce mi się rozpisywać bo piszę chyba już dziś 5 przepis, ale w skrócie. To danie ma :
-pyszną chrupiącą skórkę
-pysznego miękkiego kurczaka
-smak taki że o boże
Jak to Was nie przekonało to trudno.




 Składniki :
-1 pierś z kurczaka
~2 łyżeczki przyprawy
-1 jajko
-mąka
-płatki kukurydziane

Przygotowanie :
1) Kurczaka umyć i oczyścić z żyłek, ścięgien i wszelakiego syfu. Podzielić na dwa kotlety. Płatki rozkruszyć na bardzo drobno.
2) Osuszyć i obficie natrzeć przyprawą. Obtoczyć w mące, zanurzyć w rozbełtanym jajku a następnie obtoczyć w pokruszonych płatkach tak by całkowicie go pokrywały.
3) Smażyć na oleju po ~2 / 3 minuty z każdej strony.
4) Jeść i się zachwycać! Podawać z czym się lubi, ja akurat podałem z prostym risotto bo tylko ryż miałem pod ręką.


1 komentarz: