piątek, 26 kwietnia 2013

Jajecznica z cytryną i łososiem

Wczoraj czy tam przedwczoraj odpowiedzią na moje pytanie "Dziś przepis na...?" było "Jajecznica z cytryną". Tego nie przewidziałem, ale cóż, zapomniałem zablokować opcji dodawania własnych odpowiedzi. Kolejną propozycja był 'skurwiel w galarecie' ale to sobie daruję póki co ;)
Pogrzebałem w sieci, pogrzebałem w głowie i sklepie. Wyszło bardzo dobre. I nie zawiodły tradycyjne połączenia jajecznica + pomidory/szczypiorem ani ryba + cytryna. A połaczenie cytrynowa jajecznica z łososiem szczypiorkiem i pomidorami to już całkiem bajer!

Składniki (2-4 porcje)
-6 jajek
-3 łyżki śmietanki 30%
-sok z połowy cytryny
-skórka z całej cytryny
-porządna szczypta pieprzu i soli
-łyżka masła
-100g wędzonego łososia

Przygotowanie :
1) Jajka rozbełtać ze śmietaną, skórką, sokiem i przyprawami.
2) Rozpuścić masło na patelni i usmażyć jajecznicę.
3) Podawać z kanapkami z masłem i łososiem oprószone pieprzem oraz dodatkowo ze szczypiorkiem i pomidorami koktajlowymi (lub zwykłymi od biedy) Smaczego! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz