wtorek, 26 marca 2013

Brokuły w sosie z sera pleśniowego z chrzanem

Wieczorne gastro czyni cuda i tak stałem przy lodówce aż wymyśliłem - będzie brokuł. Ale nie chciało mi się robić go w azjatyckim stylu, ani po prostu z masłem i solą a sos czosnkowy nie wchodził w grę bo potem szedłem 'do ludzi'. Potem szukałem czegoś do sera pleśniowego i padło na chrzan, gryz tego, liz tamtego i stwierdziłem że razem smakują dobrze!



Składniki (1-2 porcje) :
-1 duży brokuł
-50-75g sera pleśniowego typu Roquefort / Lazur
-3-5 łyżek mleka
-pół łyżeczki chrzanu

Przygotowanie :
1) Brokuła pociąć na różyczki i gotować chwile w osolonej lekko wodzie. Powinien wciąć być twardawy i lekko chrupiący a 'kwiaty' miękkie.
2) W rondelku podgrzać (nie gotując) składniki sosu. Odcedzonego brokuła polać sosem, doprawić pieprzem i ewentualnie solą. Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz