niedziela, 10 sierpnia 2014

Zapiekanki z brie, winogronem i orzechami włoskimi

Gdzieś zobaczyłem pizzę z takimi składnikami, miałem zrobić ale dopadł mnie leń i nie chciało mi się zagniatać ciasta i czekać tej godziny czy dwóch...Na szczęscie miałem w zamrażarce ciabattę. Więc poszedłem ciut na łatwizne i zrobiłem zapiekanki! Nie wiedziałem czego się spodziewać w sumie po takim połączeniu ale wyszło bardzo fajnie, orzechy wszystko podkreślają i dodają ekstra chrupnięcia a ich gorycz niwelują winogrona.



Składniki :
-2 kromki ciabatty
-6-8 plasterków sera brie / camembert
-6 winogron
-4 orzechy włoskie

Przygotowanie
1) Ciabattę posmarować masłem (opcjonalnie). Położyć plasterki sera, przekrojone na pół winogrona i połówki/ćwiartki orzecha.
2) Zapiec w temperaturze 200-220*C, aż ser się rozpuści a pieczywo będzie chrupiące. Podawać póki gorące. (Pieczywo jeżeli jest czerwste można delikatnie zwilżyć przed pieczeniem)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz