piątek, 17 stycznia 2014

Kuskus z chilli i szpinakiem

Musiałem coś zrobić z resztą szpinaku, nie miałem ochoty na nalesniki z onym, a kuskusu zostało mi akurat na jedną porcje, nie wahałem się ani chwili i zacząłem gotować. Obiadem samym w sobie to danie może być, chociaż ja raczej podawałbym to jako side dish na przykład do pieczonego kurczaka.
Robi się łatwo und przyjemnie.



Składniki :
-125g kuskus
-140ml mocnego bulionu
-połowa papryczki chilli
-2 garści szpinaku baby
-2 ząbki czosnku
-1 łyżka oliwy
-pół łyżeczki mięty
-sok z cytryny

Przygotowanie :
1) Bulion zagotować, dodać kuskus, zdjąć z gazu i odstawić na 5 minut.
2) W międzyczasie na łyżce oliwy podsmażyć chwilę posiekany czosnek i z grubsza porwane liście szpianku. Smażyć, aż szpinak zwiędnie a następnie doprawić do smaku solą i pieprzem.
3) Kuskus "pomiziać widelcem" tak by odseparować od siebie ziarenka. Dodać szpinak z czosnkiem, posiekane chilli i miętę - wymieszać. Doprawić do smaku sokiem z cytryny i podawać! Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz