sobota, 2 listopada 2013

Paluszki z kurczaka

Nie miałam pomysłu na obiad.. chciałam zrobić pitę, ale wolałam coś szybszego. Michał mi podpowiedział kurczaka z sosem czosnkowym i chlebkami naan. I zrobiłam..



Składniki na sos:
-śmietana lub jogurt naturalny
-granulowany czosnek
-ząbek świeżego czosnku
 -trochę ziół np. oregano, majeranku
-szczypta soli

Rozgniatamy czosnek, mieszamy ze śmietaną. proponuję dodac na 200 ml śmietany 1 łyżeczkę granulowanego czosnku i 1 łyżeczkę ziół. Ale każdy sobie doprawi jak lubi :)

Składniki na paluszki:
-kurczak (nie wierze, że naprawdę muszę to pisać)
-zioła np. bazylia
-chili mielone
-szczypta soli

Kroimy dowolną ilość kurczaka w paski na dowolną długość, a szerokość ok 1-2 cm. Przyprawiamy ziołami i chili w proporcjach 1:1 + szczyptą soli. Układamy paski kurczaka na blaszce (można położyć na papierze do pieczenia jeszcze, bo się przyklejają ciut) i wkładamy do piekarnika. Ja robiłam tak:
ok 10 min w 50 stopniach, ok 10 min w 100 stopniach i ok 5 min w 150 stopniach.
Wyjmijcie kiedy już będą lekko przyrumienione na bokach.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz